Uw mening is voor ons van grootbelang om het service niveau hoog te houden! Daarom vragen wij u vriendelijk uw ervaringen in ons Gastenboek te schrijven.

//

Bericht schrijven >

1 | 2 | 3 | 4 volgende »

Ik heb SDM gebeld om mijn vaatwasser te komen repareren. Goede service, goed advies en eerlijke prijs. Hij loste ook een paar kleine problemen op die werden geļntroduceerd toen mijn keuken 6 jaar geleden werd geplaatst. Ik kan SDM ten zeerste aanbevelen !!

Alex - 14-12-2021 - 18:25

Een goede service en advies. Voor elk probleem is een oplossing, nou deze maakt het waar. Complimenten.

Nico Altena - 19-08-2021 - 21:42

Mijn oven (24 jaar oud)liet mij in de steek en ik was van plan een nieuwe te kopen.Na contact met de Heer Meijer te hebben opgenomen stelde hij voor eerst even te komen kijken. Onderdelen waren niet meer leverbaar maar na het monteren van een nieuw relais van E 3,70 functioneerde de oven weer.
Dankbaar voor de snelle en vakkundige service.

F. Duschka - 10-11-2020 - 07:43

Vandaag ervaren dat ECHTE SERVICE NOG BESTAAT🤗
Onze Atag oven van 8 jaar oud warmt niet meer op, terwijl alles wel werkt. Dus atag gebeld, 2 nrs, maar beiden werden niet opgenomen, het bandje bleef maar doorgaan . Dan maar mailtje sturen denk je dan, want in DIsPLAY VERSCHIJNT STEEDS SALE, in gebruiksaanwijzing niets van te vinden. Ten einde raad dan maar een bedrijf gebeld, dichtsbijzijnde 13 km. Dat werd dus SEVICEDIENST MEIJER, formulier ingevuld en na een half uur werden we al gebeld voor meer informatie. Er werd echt geluisterd en serieus meegedacht. Er werd meegezocht op internet naar de oplossing en die kwam dezelfde middag nog.SUPER SEVICE.
Onze oven doet het weer en het heeft ons niets gekost.
Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden!!

Willemien - 30-01-2019 - 20:00

Onze koffiemachine, een Philips Seaco, begon te lekken aan de onderkant. Wij waren bang dat dit het einde betekende van onze geliefde koffiemachine. Op internet vond ik de contactgegevens van service dienst Meijer en heb contact opgenomen. De koffiemachine kon gelukkig gemaakt worden en was binnen een week terug. Vriendelijke man, goede service, kortom ik ben een zeer tevreden klant. Ik kan service dienst Meijer bij iedereen aanbevelen.
Met vriendelijke groet,
Ton

Ton Vendel - 17-02-2017 - 17:59

Mijn oven ging niet meer aan. Na het melden van mijn storing, heb ik de dag erna een afspraak kunnen maken. Het fornuis was weer binnen no time hersteld. Super tevreden over de professionele en snelle service! Bedankt!

Inez - 04-01-2017 - 11:27

Gisteren liet mijn bonen-koffiezetapparaat het afweten, helaas! De landelijke servicedienst van Bosch in Tiel gebeld, zij rekenen alleen al € 199,- voor het ophalen en zien wat er aan de hand is. Via internet vond ik Service Dienst Meijer, vlakbij huis. Na een telefoontje kon ik het apparaat gisteren brengen en binnen 24 uur staat hij weer thuis in de keuken! Schoongemaakt van binnen en voor een hele schappelijke prijs. Dhr. Meijer repareert van alles dus ik weet waar ik voortaan met mijn klussen moet zijn! Dank, nogmaals.

Willemijn - 14-07-2016 - 17:51

Onze vaatwasser bleek stuk, dachten we!Maar op advies van een kennis Service Dienst Meyer gebeld.Het konden 2 oorzaken zijn 1 de pomp 2 de motor d.m.v. telefonische aanwijzingen van de heer Meyer hebben we eerst gekeken of de pomp vast zat, dit bleek namelijk het geval te zijn. Hij deed het weer!! Meneer Meyer gebeld en gevraagd wat de kosten waren van zijn advies, "service" zei hij.Als je praat over service is dit het wel. Meneer Meyer heel veel dank Gerda en Bert Steenbergen.

bert steenbergen - 23-06-2016 - 17:19

 

super snelle en vakkundige afhandeling en het probleem was opgelost

Egbert Bedankt

Visspecialist de Dolfijn - 13-04-2016 - 16:52

Na een foutje van de NUON twee apparaten doorgebrand binnen 1 week allebei vervangen en keurig gemonteerd Top bedrijf super snelle service Egbert Bedankt

Ella - 04-12-2015 - 10:13


Bericht schrijven >

1 | 2 | 3 | 4 volgende »