Uw mening is voor ons van grootbelang om het service niveau hoog te houden! Daarom vragen wij u vriendelijk uw ervaringen in ons Gastenboek te schrijven.

//

Bericht schrijven >

1 | 2 | 3 | 4 volgende »

Onze koffiemachine, een Philips Seaco, begon te lekken aan de onderkant. Wij waren bang dat dit het einde betekende van onze geliefde koffiemachine. Op internet vond ik de contactgegevens van service dienst Meijer en heb contact opgenomen. De koffiemachine kon gelukkig gemaakt worden en was binnen een week terug. Vriendelijke man, goede service, kortom ik ben een zeer tevreden klant. Ik kan service dienst Meijer bij iedereen aanbevelen.
Met vriendelijke groet,
Ton

Ton Vendel - 17-02-2017 - 17:59

Mijn oven ging niet meer aan. Na het melden van mijn storing, heb ik de dag erna een afspraak kunnen maken. Het fornuis was weer binnen no time hersteld. Super tevreden over de professionele en snelle service! Bedankt!

Inez - 04-01-2017 - 11:27

Gisteren liet mijn bonen-koffiezetapparaat het afweten, helaas! De landelijke servicedienst van Bosch in Tiel gebeld, zij rekenen alleen al € 199,- voor het ophalen en zien wat er aan de hand is. Via internet vond ik Service Dienst Meijer, vlakbij huis. Na een telefoontje kon ik het apparaat gisteren brengen en binnen 24 uur staat hij weer thuis in de keuken! Schoongemaakt van binnen en voor een hele schappelijke prijs. Dhr. Meijer repareert van alles dus ik weet waar ik voortaan met mijn klussen moet zijn! Dank, nogmaals.

Willemijn - 14-07-2016 - 17:51

Onze vaatwasser bleek stuk, dachten we!Maar op advies van een kennis Service Dienst Meyer gebeld.Het konden 2 oorzaken zijn 1 de pomp 2 de motor d.m.v. telefonische aanwijzingen van de heer Meyer hebben we eerst gekeken of de pomp vast zat, dit bleek namelijk het geval te zijn. Hij deed het weer!! Meneer Meyer gebeld en gevraagd wat de kosten waren van zijn advies, "service" zei hij.Als je praat over service is dit het wel. Meneer Meyer heel veel dank Gerda en Bert Steenbergen.

bert steenbergen - 23-06-2016 - 17:19

 

super snelle en vakkundige afhandeling en het probleem was opgelost

Egbert Bedankt

Visspecialist de Dolfijn - 13-04-2016 - 16:52

Na een foutje van de NUON twee apparaten doorgebrand binnen 1 week allebei vervangen en keurig gemonteerd Top bedrijf super snelle service Egbert Bedankt

Ella - 04-12-2015 - 10:13

Binnen een uur na mij melding (via internet) over een blijvend tikkende ontsteking van mijn kookplaat, werd ik al teruggebeld. Dankzij zeer deskundig en geduldig telefonisch advies kon ik het probleem zelf oplossen en kon mijn afspraak afgezegd worden. Waar krijg je deze service tegenwoordig nog! Ik zal service dienst Meijer bij iedereen aanbevelen.

Linda - 18-10-2015 - 10:06

Onze vaatwasser is weer in prima staat,na enkele weken "onderzoek" .Het was een hele opgaaf om tot een oplossing te komen,maar dankzij het geduld en de wil om het op te lossen is het ook uiteindelijk gelukt.Prima service en goede uitleg over het gebruik.
Wij zijn uitermate tevreden over de Service Dienst van de heer Meijer.Wij zullen hem van harte aanbevelen!!
.

ruud berends - 05-08-2015 - 17:56

Wat fijn als je zo vriendelijk geholpen word !! En dat je zoveel uitleg krijgt over dingen.
Ze kwamen voor mijn vaatwasser en onder het wachten werd er ook nog even naar mijn gasfornuis gekeken waar ik een vraag over had.(ZONDER KOSTEN) .
Soms voel je wel eens dat je een beetje bedonderd word , maar bij deze man werd ik juist geadviseerd om iets niet te laten reparen door hun dan zouden de kosten hoger zijn dan een nieuwe..EERLIJKHEID en geweldige service!!! Bedankt

Jolanda - 30-01-2015 - 13:32

Super goede service. Kon al snel langskomen, perfect op tijd en heel wat tips gekregen en dus zelfs het éen en ander geleerd. Aardige man en neemt er echt de tijd voor, gaat niet gehaast te werk. Hij weet waar hij het over heeft. Ik zal Service Dienst Meijer zéker aanbevelen!

Daisy Montijn - 12-11-2014 - 09:46


Bericht schrijven >

1 | 2 | 3 | 4 volgende »