Uw mening is voor ons van grootbelang om het service niveau hoog te houden! Daarom vragen wij u vriendelijk uw ervaringen in ons Gastenboek te schrijven.

//

Bericht schrijven >

« vorige 1 | 2 | 3 | 4 volgende »

Perfect advies gekregen om probleem met mijn afzuigkap zelf op te lossen terwijl ik al een nieuwe had besteld bij Servicedienst Meijer. Bestelling werd gecanceld en ik was zonder extra kosten klaar. Zeer tevreden dus!

Wouter - 28-07-2014 - 22:13

Supersnelle, betaalbare en uitstekende service. Vaatwasser en wasmachine weer helemaal top in orde. Graag wil ik deze servicedienst aan iedereen aanbevelen!!!!

fam. Kreuzen - 03-04-2014 - 11:05

Dankzij de uitstekende service en snelle reactietijd van Egbert Meijer heb ik mijn afzuigkap weer aan de praat gekregen.
De onderdelen waren snel in huis en Egbert heeft deskundig en oprecht geadviseerd bij het zoeken naar de oorzaak.
Bedankt!

Maarten Bent - 05-12-2013 - 15:20

Snelle service. 16.00 besteld meteen volgende dag het onderdeel binnen.
En ook nog eens goedkoper dan elders top top!!
Wij zijn weer blij met onze afzuigkap unit alles doet het weer naar behoren. Beter dan een nieuwe kap kopen

Martin de Haan - 18-10-2013 - 12:26

10 jaar geleden kochten wij, nader eerder uitstekende service voor andere zaken door de heer Meijer, van hem een Bosch vaatwasser.
Nu ging de vaatwasser stuk; hr Meijer gebeld, die kwam, nam de machine mee voor reparatie, en nu wast deze weer als een zonnetje. Hr. Meijer geeft inderdaad geweldige service, vriendelijk, tegen een zeer redelijke prijs. We zijn blij met hem!

familie Beekman - 16-10-2013 - 12:14

Onze vaatmachine ging na ruim 10 jaar stuk. De heer Meijer heeft ons geadviseerd en we kwamen, gezien het budget, uit op een Candy CDI5153E10 vaatwasser. Snelle levering; oude vaatwasser weghalen en meenemen, nieuwe vaatwasser ge´nstalleerd, tips gekregen over gebruik van afwasmiddel, vriendelijke uitleg van de functies.
Wederom snel en uitstekend geholpen. Ouderwetse dienstverlening, zo kennen we dat tegenwoordig niet meer.

Van den Brink - 27-02-2013 - 18:30

Tweede maal in een paar jaar tijd dat we onze kookplaat brachten.
De leverancier/fabrikant wilde er niet eens naar kijken,we moesten maar een nieuwe kopen....Tweemaal is er een relais vervangen en de plaat doet het weer prima!
Ben erg blij want de plaat was destijds echt een dure met vier timers en ruim opgezet en het aanrecht is op maat gezaagd,dus fantastisch dat we gewoon verder kunnen voor een schappelijke prijs.

ramona silva - 06-02-2013 - 20:15

Alweer prima en snel geholpen!!
Iemand met veel verstand van zaken.........een prima aanrader dus!

nicole - 17-10-2012 - 19:45

Ouderwetse service en geen winstbejag, waar kom je dat nog tegen? Bij Servicedienst Meijer! Ik ben diverse malen telefonisch geholpen en heb daar veel geld mee uitgespaard. Top!

Jacqueline - 01-10-2012 - 12:04

Afgelopen weekend ging onze wasmachine kapot.
Er zaten nog wat boortjes in mijn jas en daardoor zat de trommel muur vast.
Zondagmiddag en mailtje gestuurd naar de heer Meijer die mij maandagochtend meteen terug belde voor een afspraak op dinsdagochtend.
Binnen 1 minuut had hij de trommel weer los en met een paar handige trucjes kreeg hij nog de boor eruit ook die helemaal tussen de trommel en de behuizing zat.
En dat alles voor een heel schappelijk tarief.

Meneer Meijer nogmaals bedankt.

Jeroen - 05-06-2012 - 20:00


Bericht schrijven >

« vorige 1 | 2 | 3 | 4 volgende »